heej varm dag

heej det är skit varmt i dag jag var tvungen o nästen ha bikini hehe.... eller jag hadde överdelen o ett par shorts (korta) jag sola lite hehe........  sen  åt jag lite lunch sola lite till jag cyckla efter ett tag vem orkar vara inne när det e så varmt eller jag kolla ju lite på tv men efter 5 minuter somna jag jag gick upp typ efter en timme o jag längtar till i moron för jag sak åka o bada men när kl var typ 11.00 kom jojon med tayson<3 han e skit söt sen kamma jag håret sen chatta jag lite jag låg typ hela tiden ute men jag blev ju  lite rödd för jag var ute skit länge sen åkte jag o shoppa met,kläder,GODIS GOTT.... men jag åt typ 2 st jag orka inte äta sen smsa jag till thilda thilda e skit snäll<33  men kolla jag lite på tv lysnar på musik sen sola jag lite till hehe....  men jag skriver mer sen för kl är 15.30 skriver sen hej då varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0