heej<33

Hej i dag hadde vi idrott 9.00 alså vi  hadde då sov,orgon könt sen typ kom Gustav dessans son han e skit bra på historier son e på riktit som han har vart med om( dom e sckary) men sen hadde vi lunch inte gott sen kolla vi film typ saund of music (stavar fel) men sen sluta vi sen cyckla jag hem när kl va typ 15.00 ringde jojon på min  mobil hon va ute låst hon kom till mig vi spela sen TYP backa vi smul deg (Gott...) sen cyckla vi till carr o veras dans för att kolla jojon kanske ska börja där men när vi kom sa doms dans lärare ni får inte kolla på för vi har mycket att göra blabla....................... sen cyckla vi typ till jojon kolla om någon e hema men det va ingen hemma så vi vännta då komm olles pappe jojon fick nycklarna av honom olle har extra nyckel  sen cyckla jag hem sen va kl 19.00 jag åt middag sen kolla jag tv på kanal 6 jag kolla på  sara john coner något sånt sen gick jag till datorn chatta lite sen va kl 23.00 typ eller halv 23.30 somna jag slut hehe............................. Hej då puss kram ha det bra<33333trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0