inget att göra

Hej hej jag har haft en skit tråkig dag jag gick upp 8:00 typ sen kolla jag lite på tv sen efter ett tag åt jag frukost sen spela jag på datorn chatta lite sen åt jag lunch efter ett tag då va kl typ 13:00 sen va jag ute litte typ cyckla typ i 10 min sen åkte jag o shoppa det va ROLIGT!! typ ny tröja ,jeans,m.m sen komm jag typ hem 17:00 typ satt jag o kolla tv o spela dator sen kl 18:30 åt jag middag sen var kl 19:00  kolla jag på simpson kl 20:00 kolla jag på robinson valpen åkte ut det va bra och sen efter robinson såg jah liten stun av en film typ i en kvart den hete phon.... något o jag satt o smsa senare typ till matilda tove jojon sen lysna jag på låter typ if i wher a boy.fjortis dunk,if you seek amy, bad day,jennie let me love you,im yours,hony hony,poker face,my cool com on and move you body,hot n cold,mer låtar sen la jag mig typ ett blev skit trött

                                                                                         det va alt HEJ DÅ<333

Kommentarer
Postat av: mathilda

Sa du att du köpte jeans!?!?!

2009-04-19 @ 19:42:40
URL: http://dinthilda.blogg.se/
Postat av: evin bloggens ägere

ja thilda jag har höpt jeans

2009-04-20 @ 08:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0