valborg

heej i dag e det valborg men ändå i dag gick jag upp kl typ  20 i 6 sen kamma jag håret åt lite frukost sen cykla jag till skolan sen efter en halvtimme gick vi ut för att lysna på en kör typ sen gick vi till gammla ip vi dela upp os i lag eller lärarna hadde redan gjort det så vi var blandade 4 o 5:or först körde vi något konstit sen spendel nätet man skulle ta sig igenom något sen någon himla samsrbets övning sen blind lek typ oj glömde att beräta villka jag va med thilda min klass thilde 4:an litten men tuff en kille i 4:an axel 5b en kille från 4 så ´men sen va jag tvungen att gå till tandläkaren sen åkte jag hem var på datorn eller nu är jag på datorn men jag skriver mer efter majbrasan hejhejhej dådådåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0