heeeeejj

i dah  jar jag vat med jojon vi har haft skoj men jaja vi gick ut med skrutt träffa atich sen gick vi till fruängen skulle köpa mjölk för vi skulle baka men vi gjorde det alldrig men jaja vi gick till madde för att frågo om hon ville sova över det ville hon sen prata vi lite sen gick jag o jojon till mig jojon skulle oxå sova över sen kom zoyan hon skulle oxå sova över sen kom madde sen paka vi up vi skulle sova i ett tält men 2 på natten typ gick  vi in för det va läskiit hehe sen somna zoyan men jag jojon  madde praata som fan o skratta vi åt godis o drack läsksen och godis sen kl 4 somna vi sen gick vi typ up kl 10.00 sen prata vi i en timmesen gick vi till jojon för vi åt inget hoss  meesen åkte vi till madde o bada sen gick vi in vi kollla på film  o prata senare son gick jag hem åt sen kolla jag på simpson sen inte så mycket hej då alla sotisar ses pussar o krama /E<33i file like i am in lovehaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0