heej

heej alla sötisar i går var jag i skäris han inte skriva i går så jag skriver i dag jajaj men i går var jag i skäris köppte massor typ massa kläder först ett par jeans eller det var 4 stycken sen en nu adidas 2 nya sen köpte jag några tröjor o koftor hadde fult med  påsar i händerna typ var dör i 10000000000 timmar man det var skit roligt åkte dit med några kompisar vi typ skratta hela tiden sen åkte vi eller inte åkte oj vi gick till ett china ställe muuumsss åt lite eller mycket sen shoppa vi litte till sen ÅKTE vi hem till en av kompisarna jippy  vi hadde skit roligt vi kolla på en film den heter haha min kompis ladda ner den på något sät jaja men vi åt massa godis och chipsmumsssssssss vi hadde typ en tjej kväll  sen när kl närma sig 23.00 skulla jag o några hem men vi stana o sov över meen vi somna 4 eller 5 sen somna vi sen åt vi frukost vi åt pankakor o vofflor jammiiiiiii jajaj men sen gjorde vi tjejer inte så mycket jajajajaja hej då alla sötnosar puss kram he det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0