heej Laddy gag på grönan

heej i dag kommer laddy gaga till grönan eller det va i går men hann inte skriva men jag jojon o zozza åkte till grönan kl 16.00 sen va vi dät halv 5 sen gick vi till gäst listan för vi stog på gäst listan hehe gick in gratis mohahaha för zoyans syrra paula gjorde så vi gick in gratis hehe srn gick vi in  fick dom bästa platserna stog längst fram nästan först kom en gubbe ut o sa heej bla bla vla nu kommer paula lobos alla börja skrika hehe sen efter henne kom ett annat band dom var skit bra och paula så klart!!! senare kom en gubba ut igen han sa laddy gaga  kommer om en liten stund *skrik* sen börja alla ba gaga gaga gaga gaga hehe senare kom hon ut fy fan vad jojon o zoyan o jag skrek o dom andra först sjöng hon papparatzzi sen boys boys boys sen lovegeam sen just danc sen bomm bom haha kallar den så hhehe sen en annan sen fler men hennes sista låt kände jag mig yr man kunnde inte andas så svimma jag hehe jojon tog i mot mig vi typ smrang för att få tag i vatten sen mådde jag bra sen åkte jag hem kolla på bilder o klipp på mobben från laddy gaga sen typ somna jag 1 herrå ska ladda upp bilder o klipp från mobben herrå puss puss /E första klädsentog den på google jojon o zoyan hade sån rosethär e en bild den kläningen hadde hon o det är från grönan

Kommentarer
Postat av: Zoyan

Nej men det kändes som om ni glömde bort mig, för jag fick vänta i kanske två timmar när du sa att ni skulle bara lämna presenten.

2009-08-05 @ 10:42:15
URL: http://zoyan.blogg.se/
Postat av: evin

ok

2009-08-05 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0