om mig

Hela ditt namn - Evin J****
Ålder - 13 om ett år
Längd - ~156
Skostorlek - 38
Hårfärg - brunt
Har du långt hår - Ganska
Är du nöjd med din kropp - MM tror det
Hur många djur har du? - hade o ska ha nu

Senaste månaden
Har du rökt - nepp
Druckit alkohol - ...
Haft sex - Nej
Strulat - Nej
Slagit någon - nja inte så
Skrikit åt någon - jupp
Vart arg - Ja
Vart ledsen - Ja
Vart glad - Ja
Skolkat - nee


Favorit

Djur - ....
Årstid - sommar= sola o jag fuller år vinter= jul och snöö
Väder - olika sol o snö
Mat - bufee
Färg - Svart,vit,rosa
Artist - venne typ  huper cruse
Person - Jag vet inte
kändis -  typ lady gaga inte vet jag

Har du en
Studsmatta - hade
En moppe - Nej
känner någon som har en En pool - jaaa (jojon<33 madde<3333 pelle<33)
En apa - Nej
En gris - Nej
En ko - Nej
En elefant - nej 


Frågor
Hur stor är din säng - pallar inte kolla<33
Hur många är ni i din familj - 5
Trivs du hemma - daa?
Har du rymt - haha nej
Kan du prata med din mamma om allt - Nej
Har ni platt tv - Ja
Har du en mobil?- Jaaa<333
Hur många är online på din msn -  inte många
Har du blogg - Ja
Vad gör du helst på friditen - tittar på tv, lyssnar på musik, är med kompisar!
Är det ett tråkigt test - Ja
Vem/Vilka umgås du helst med - söta o snälla
Vad är klockan nu - Tror du att jag är Fröken Ur eller?
Har du en sjukdom? - nee så dum är jag inte :D
 haha KOPIERA HELST INTE HAHA <33 SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0