heeeeeeejjjjj

heej i dag gick jag upp kl11 sen typ ringde madde mig o fråga om vi kan göra något sa jag aa då stack jag till madde daimi hoppa på mig men då ja jag åt vi ville bada det tog ett tag sen skulle jag hämta mina bad kläder sen när jag kom hem till madde skulle vi badavi bada lie sen ringde vi jojon hon va inte homma sen ringde vi jennie hon va sjuk men efter vi hadde badat va ja tvungen o gå hem för madde skulle shoppa typ sen gick jag em efter en timme eller 2 ringde jennie hon sa att hon va frisk då gick vi tillmadde när jennie kom men madde skulle städe men vi kunde komma efter en timma jag och jennie gick och sat osi parken tråka lite prata sen efter en timme gick vi till madde kl va typ 10 asså kväll vi bada hoss madde hehe va tvungen och hämta mina bad kläder igen>:( sen bada vi i en timme typ sen skulle vi hem när jag kom hem sat jag på datorn ttyp till kl 1 sen somna jag       
                                                                                                    
                                                                                        Dag 2 
heej i dag gick jag upp va inne på datorn chatta med dianna sött liten 96 jätte snäll sen ringde jag jennie vi stack till konsum köpte läsck eller energidryck jamii o choklad typ sen träffa vi pelle sen hitta vi 10 kr stack in till konsum i gen sen blev vi kladddiga gick in till konsums lagger gick in på toaletten vi stängde dörren då släcktes lampan jennie trode det va jag men det va inte jag vi öppna dörren hela konsum hadde fått strömavbrott det var skit svart  jennie trode toalletten fortsadde hehe sen kom vi ut och jag drack i en glasburk råcka tappa din skulle presic ta upp den då kommer ett par 10 åriga killar och sejer ta upp den dom hållde på försökte skaffa bråck då sa vi  vi tar fan inte upp det om inte ni sticker då gick vi upp i skogen då står dom där nere och sejer om ni inte kommer ner om 5 min kommer vi och slå er jag bara garva i gäl mig hahahahahahahah fy fan vad töntiga dom va jennie bara ok gör det sen sallar dom för en 90 årig tant hon brydde sig inte vi stack til fruängen gunga det var skit läskit där en sak hände sen cyckla vi lite sen stack jag hem kl 11 typ kväll sen titta jag på tv sen chatta lite me bella och sen madde tror jag tänkte vilken rolig da jag hadde  sen sonma jag 2 heej då puss kram hej dåEvin<33

Kommentarer
Postat av: Zoyan

Du ska säga att jag är taskig......

2009-07-12 @ 15:54:05
URL: http://zoyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0