heej

i dag har jag inte gjort så mycket smsa med carr typ sen frågha jag om vi kunde göra något  det gick senare gick jag till henne jojon va oxå med sen stack vi till parken då tråffa vi tove zoyan hugo och alex prata litte sen gick vi till carr först försökte vi kinappa madde men det gick inte så bra haahahahahahahhahhahahahahahahhahahahahahh hon hade kusiner men det visste vi men när vi ^^kinappa medde^^^så blev en av hennes kusiner ledsa så vi fick släppa henne hahahahahahatänker fortfarande på det hehe sen gick vi till carr lekt vinken haha har inte lekt den på länge men innomhus förs va carr hon hitta jojon sen jojon hitta mee så när jag var hitta jag aldrig någon så jag fick damp sen var ali carr o jag gömde oss hela tinen det var kul heheh sen gick jag jojon o carr upp kolla på  ensam hemma åt chips o drack champis eller det gjorte bara jag o jojon carr drack loka för det fans inte champis så vi bara tog något heehsen gick vi yt hoppa på stuts mattan sen kassta vi bollar på varan eller mer jag o jojon  jag tog en gummi boll o gnuga den i jojons går då fick hon damp sen ringde zozza hon kom sen typ efer en timma gick jah o jojon hem sen när jag kom hem kolla jag på tv  satt inne på datorn eller innan det åt jag sen kolla jag på tv i gen kolla först på scrubs sen paradise hotell sen e skit bra sentyp somna jag hej då puss puss/Eparasie hotel mohaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

veem tckr duu eee snyggast

2009-08-01 @ 21:57:06
Postat av: Anonym

det bror på vem det fan e

2009-08-01 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0