madde jennie mee

heej i da  var jag med jennie vi va ute till kl 10 typ sen cyckla vi till madde så cyckla jag jennie och madde till typ 11 helv 12 på natten alså sen ville madde sova över men jennie fick typ inte så madde sov över hos mig vi typ somna 5 men typ kl 3 eller 4 gick vi ut för det va så varmt sen gick vi in son somna vi vi gick up typ kl helv 12 då logga vi in på datorn spla sen ringde vi jennie för vi skulle hem till madde och bada typlekte lite med daimie bada i 5 timmar sen va jag tvungen och åcka hem madde skulle åcka och handla  när jag kom hem va kl 6 helv 7 skulle äta middag sen gick jag ut med skrutt sen typ kolla liye på tv kl var 1 på natten då somna jag och det var skit varmt så kundde inte sova tills kl 2 
                            
                                                                                                  DET VAR ALLT HERÅ puss love er<33

Kommentarer
Postat av: jennie

det var kul igår men synd att jag är sjuk nu :(

2009-07-02 @ 17:30:49
Postat av: jojon

Såg er cykla förbi på morgonen??!

2009-07-03 @ 18:45:04
URL: http://brunettenjojon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0