heej

heej i dag dog min kannin:( hon hadde sjuk dom typ men sen gick jag ut med skrutt gick förbi jojon hon va med när vi gick yt med skrutt sen var hon hos mig vi spela litte dator sen gick hon hem sen kl halv 11 på  kvällen gick jag förbi henne ville sen va hon me när jag va utte med skrutt vi gick till parken sen skulle vi fråga om jojon fick sova över hon fick men hon orka inte då sen ringde jag henne för hon hadde ringt mig då ville hon sova över då kom hon eller jag hämta henne sen prata jag i tel typ i 3 timmar aså jag och jojobn prata med david medans vi prata var vi utte på gatan och dansa kl halv tolv till typ 2 på natten sen gick vi inn för en sak sen la vi oss men vi somna kl 5 sen gick vi upp kl 10 typ sen kolla vi på tv sen tråka vi prata litte mm det var allt hej då puss kram love er<33Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: evin

vet men han inte skriva den dan

2009-06-30 @ 10:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0