heej

heej i dag har jag haft tråkit först gik jag upp halv tio åt litte frukoST SEN TV SEN gick jagh in på msn  HATTA LITTE TYP SEN TOG JKAFG HAND OM en hund som jag ska ta hand om i två månader under sommar lovert i gad alså:) det är en chiwhawhavenne hur det stavasmen han är fett söööttttttttttt  var utte med honom han är 4 år alså hund år men mänikoår är han 25 TYP sen gjoRdE jAg inGeT sPeCieLT tRåKa liTtE SeN Åt jAg LuNcH sEn KOlLa jAg LiTtE tV SeN NäR Kl VaR  18.00 åt jag middA  SeN  cHaTtA jAg mEd EdViN OCH jOjON OCh PaNdaN O VerA  sEn InGeT HeJ Då PuSs KrAm  LOvE ER

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett exempel på en äkta wb!-.- du har inget att säga om mig tjejen!

2009-06-13 @ 12:35:38
Postat av: evin

jag vet att det e du thilda

2009-06-16 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0