heeejheej♥♥♥

heejheej♥♥♥ va görru hehe i gåt hade min lille brose halloween fest what!!!!!!!! hehe lite tidigt kanske i dag har jag inte gjort så mycket vart mee kompisar thaha <33♥♥♥♥ aa jag gör inget har prisic chattat jeppe i min klass♥♥♥♥ hehe (((aaa))))) jag har dampat på mamma o pappa i blen hatar jaa dom typ thaha :* min mobbe e borta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fukkkkk ojjj nee pappa la undan den för att en sak hatarrrrrrrrrrr deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hehe ♥♥♥♥♥♥ skajj gå nujeee herråå pözzz ♥♥♥♥♥<33333!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAPPYYYYYY
HALLOWEEEENNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!THEHEHEHEHE BYE BYE HAPPYY
HALLOWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: elin-amsterdampp hehe

hehe kmr du ihåg när vi saaa nu ska vi till amsterdamppp o så satt du på sängen o saa dee när min brosa kom in hehe du skulle sova över thaha då ba AMSTERDAMPPP!! JAAAAHAHAHHAHAH SA DU TILL HONOM PÖSS ÄLSKLING ÄLSKAREJJJ<3333333

2009-10-24 @ 19:49:21
Postat av: evin

thaaha jaa amster-damp hahah o älskarejjj men ni behöver inte komentera när ni ändåå sitter nrevid mig mee era datorere thahaha<33 pöss

2009-10-24 @ 19:51:57
URL: http://genan.blogg.se/
Postat av: evin

thaaha jaa amster-damp hahah o älskarejjj men ni behöver inte komentera när ni ändåå sitter nrevid mig mee era datorere thahaha<33 pöss

2009-10-24 @ 19:51:57
URL: http://genan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0