heejheej

heeej alla sötisar sko iväg till skolan snart o det rengnar o jag palllar värkligen inte gå så jag tar bussen fast de  bara tar 3 min o åka buss då hehe.... men aja vad gör ni eller vad har ni gjort under helgen jaa därimot har sshoppat en massor av klädder o komenterat på zoyans blogg www.zoyan.blogg.se haha hon har lagt ut bilder PÅ MIN när jag var ¨full'' thaha skämta eller typ att jag blev dee haha men aja juste nu har jag typ inget att göra jupp o snälla tipsa mig vad man kan göra när man har tråkit o komentera deee gärna pöss kraMMM älskar err!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333pöss pöss pådig o digss<333

Kommentarer
Postat av: Zoyan [zoyan.blogg.se]

Hmmm, vad kan man göra när man har tråkigt. Kanske sätta på musik och dansa carzy när ingen ser xD

2009-10-19 @ 15:10:28
URL: http://zoyan.blogg.se/
Postat av: dammpareenn<333

loking harefine hehehe lysnar på den nuuååå whazzupp heheehe serejj för du sitter brevid mig thahahaahahah omg.. tacke him aveyy thaha lövvvvvvvvvve you hony bonyyy<333

2009-10-24 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0