heejheej

heejheej i dag hmmm... nu ska visee driver ska bäreta va som har hänt dom här tvåå dagarna!!!!!!! 
 
Måndag: haha har inte gjort mycket åkte buss till skolan(latt) hehe sen typp hade vi b:språk ni som inte vet va dee e aså de e typ spanska,franska,tyzzka och typ aa dom kan man välja på o aa jag franskaa fy fan jag kmr döö så jävla tråkit:( carr ville att ja skulle gåuu!!!!!!! aja typ efter dee hade vi matteee :(( o typ sen lunch sen svenska,soo thehee sen ofc går man till konsum jag o jojon <333 mm vi gick in men man får inte gå med väska fuk konsum men what ever sen träffa vi linusssss<333333333 och eddie<333333333 typ aa så  va vi med dom typ en o en hav timme ofc haha o prata vi massor o juste skulle berätta att jag o jojon palla inte gå till konsum då vi åkte buss hehe vi e lite lata men whar ever  o sen typ prata vi skit typsen skulle vi o dom gå innan vi skulle gå kramas man ju lite thaha eddie var på KRAM HUMÖRR mhmm.. jojon fatturr aaaaaa sen typ kram linus o eddie 100029237823657 gånger driver lite hehe aa sen åkte vi hem till jojon åt pizzaaaa hehe o hon skulle på danz o aaså gick jag hem spela dator o åt middag thahahahahahahahahahhaahhahaha jummyyyyy aa sen chatta jag med gölleungen linusss sötast!!!!!!!!!!!<3333333333333333333333 mm de var måndag jupp


Tisadag<3: i dag gick jag till skolan eller först gick jag up kamma håret o frukost o allt man brukar o sen sminka jag mig hehe sen gick jag till skolan :((( nläww tråkit mmm.. först hade vi typ svenska men iställer film o sen hade vi eng... sen lunch sen noooo tråkit men i dag varre roligt vi typ bara prata jobba ingeeee! jaaaaaa<3333333333333333333333333 men sen hade vi typ rast i en halvtimme bläwwi mm men då typ var jag mee hedda,annika,elin,carr en liten stund sen mee rebecka lite mee linuss<33 o emma o carr sen mee jojon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333333333333333333333333 thahahahaahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahthahahahahathaahahahahahahahahthahahahhahaahah jag har jätte kul!!!!!´haha sen hade vi trösjeyyd hehe skriver lite konstigt men oo så orata jag mee jesper,carr,jackob lite o jobba typ 1 sec mhmhmhmhmh.... men aja ajajajajajajjajajajjajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja
ajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaj
ajajajajjjjjjjjjjjjjjjjjj thahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
thahahahhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahahahahah har kul mioihahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahah jaja what ever sen typ gick vi till konsumi dag jag jojon,carr,madde hehe o typ där trägga vii emil,alex,axel,olof,elias o så kom dom mot os o ville ha saker o typ ståg brevid ossss aa men aaa sen gick vi till jojon sen va madde tvången att gå hem herrå madde hehe o sen åt vi pizza igen thahahahahhhhhhhaaaaaaaaaaaaahhahahhahhaha a men sen typ gick jag hem piano på GGG a sen gick ja he o spela eller lysna på musik o chatta o åt middaggg o handla lite mee mamma o  papapa o sen aa typ så har vart mina 2 dagra aaa men i morgon e det onstag fukkkkk idrottt nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj fukkkkkkkkkkkkkkkkkfuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkfuuuuuuuuuuuuk hatar idrott dee värstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fuk fuk fuk fuk fuk fuk sry att jag svär menhhh fuk jävla fitta hehe oj dåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå men ska gåå pös älskarejj  löveeeeee joooooooooo bilder on GG hadelust gölleungen härr<33333min älsklinhgg<3333333eliffff lövv jootymizzken o el tyxxken=ludde ;) pössssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss herååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: DEDAAAAA

dont stupp the musik haha hahahahahahah fina bilder på dina kommpisar thaha kul i dahh<3333skrik inte i avfören i gen tjhahaahah kramsigar<333

2009-10-24 @ 19:50:47
Postat av: evin

GIRLSSSS taked iseeeee hehe heej alla läsare srry för alla konstiga komentarer men whatever mina kompisar har inget att göra är sittere vi o garvar ihjäl ozzz hehehehehehehehehehehahahahhhhhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah hahahsrry för den min dampiga sofija kompis dampar

2009-10-24 @ 19:55:41
URL: http://genan.blogg.se/
Postat av: evinss 444 kompis

hehe sötiga killar du har dampoaren aså evin nu sejer hon att jag ska hälsaa mina kompisar e dumma o dampigare men nehe evin dee ee duu<333333333333333333333

2009-10-24 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0