heejheej

helllu sotisar vad görs haha skämta i dag har  jag haft skola ofc först svenska sen typ engelska eller nja kommer inte ihåg sen lunch sen sen typ no sen tröslöjd :( men jag o typ jennie hadde det roligast vi typ garva men jaja vi typ prata med Gustav och Jrsper lite med Jackob haha men aja jag o jennie prata om en sak o då typ hörde dom det sen så hållde jesper på o lee mot mig hhahah :9 bara för att han trådde att han hörde något!!1 :D  och sen  prata jag om en fest som vi ska ha jesper ofc pratar om att vi ska lanna haha men nee sa jag haha sen prata vi resten av lektionen garva hela typ har skit kul haha aa sen gick jag hem mee carr ett tag vi åt o kolla på tv jippy sen skulle hon på Piano ja mee sen köpte jag lite klubbor skit många frågar haha typ hela js nee skämta men många gör det haha aa sen gick jag hem o fyfan vad många poliser man ser dom typ kontrolerar att man kör sakta o förskiktigt haha aa sen messa jag meeed sötisen bella gma<333333 aa sen åt jag middag eller aa mamma o pappa jobbar typ ellr mamma e på väg hem så men pappa jobbar då så jag o min lillebror gjorde typ vanliga ^^köttbullar o spageti haha >33:)^^ seen  så chatta jag med älsklingarna rebecka<33 sötis o tess<333
 JUPP AA vad ska man göra haha!!<333333333 jag typ kollar på jennies zoyans tess s blogg haha a men ska shullu lulu haha skämte herrrå älskar er<3 <33333333333333

Kommentarer
Postat av: najjee

evin har dammmmppp hehehe sry att vi komenterar men vi gör evin pååå dappp humöörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2009-10-24 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0