hhaaaaii!!!!!

hellu i dag har jag haft sådär i dag var jah i skolan :P  har haft svenska idrott matte  o.s.v.  men efter skolan så gick jag till konsum mee typ många hheheh sen var jag där mee carr i typ 1-2 timmar sen gick vi hem till fia haha kallar henn så sen gick jag o carr till konsum igen så träffa vi axel,anton,alex,timo det var dom prata lite meeh dom men sen kom zoyan så köpte vi lite sen satt vi oss i rondelen så kommer axel o sejer att jag ska ta en duch ja ba va fann ?? han häller redbull på mig så dampar jag på hobnom sparkar lite sen var jaa h o zoyamn utte o carr då??<333 sen dampa jag sen aa så gick jah hem nu ska jag äta midddag lite sent hagha:P jaja  hej då älskar err<3333 de här ska jag äta nee jag koja jag ska äta något annat hej då//pusssss

Kommentarer
Postat av: pp--gumman

SERRR inte gåt men aja pöss min sötiss

2009-10-24 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0