har tråkit såå....


Fyra frågor om förhållanden

Är du singel ? - Jupp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nja:P
Har du varit kär i någon ? -jupp
Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn ? - sejer inte haha-.-
När fyller du år ? - varför undra
Vad har du på dig just nu ? - line o shorts
Vilken årstid är bäst ? - sommar & vinter
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - SOVMORGON!!!!
Vad tycker du mest om hos dig själv ? - hela jag e perfekt så vad ska man seja haha skämta men venne
Vad är du bra på ? - venne
Sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - vem skulle det vara då??
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt ? - olika??

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig ? - några tror ja??.....
Vem är den roligaste av dina vänner ? - vet inte carr,madde,jojon,tove,manda typ
Vem är snyggast av dina vänner ? - öhh... bra fråha??
Vem är mest partyprisse ? - mee typ haha:P mandan o  jojon haha
Vem är den du helst har filmkväll med ? - Madde o jojon o manda o carr
Vem av dina vänner är mest " evil " ? - zoyan så klart :P
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig ? - aså kille venne tjej jojon,madde,carr jag VET FAN INTE!!

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast ? - hela familjen dahh
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - träffar ju båda varje dag?!
Vem är farligast i din familj ? - min lille bror!!
Vem ser roligast ut i din familj ? - venne?
Vem är coolast ? - min syrra haha:P venne
Har ni något husdjur ? - snart såå (a)
Vem sover du oftast med ? - dum fråga mig själv??
Roligaste kvällen med familjemedlem ? - veenne alla

10 frågor om idag

Vad har du gjort ? - skolan -.- o KoMpIsAr
Har du varit glad idag ? -MHM SÅ KLART
Har du varit ledsen idag ? - neej
Har du gjort något bra idag ? - haha venne
Vad ska du göra nu ? -ha kul
Har du gjort något dåligt idag ? - nje
Vad har du ätit idag ? - uhhh
Har du duschat idag ? - ska snart
Är du trött nu ? - jaa om man går upp tidigt o ska till skolan :( så jaa
Vad händer imorgon ? - stå o hångla bakom ett hör hur fan ska jag kuna veta vad jag ska göra skola som vanligt
Har du varit i skolan idag ? - jhupp

ANNAT

Hur mår du just nu ? - har kul??
Äger du 2 bh:ar/toppar ? - va fan har det me er att göra??! men anars jupp
Har du piercat dig ? - haha aa

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast ? - pappa
Vem ringde du senast ? - Carr
Vem sms:a till dig senast ? - det ska du inte mmee att göra :P haha
Vem sms:a du till senast ? -venne 100 olika

ÖVRIGT

Är du hungrig nu ? - Nepp
Vad är klockan nu just nu ? - 18:49
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu ? - blogg,pea,fb,bdb,mm,

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa ? - venne i dag på morgonen hon jobbar??
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? - fan han jobbar men kommer nu heejheej pappa
Älskar du din mamma ? - dumm jaaaa
Älskar du din pappa ? - dum jaaaa

SPORT
Går du på någon sport ? -jupp
I så fall, vilken/vilka ? - dans
Trivs du med den sporten ? -mm
Tycker du att den sporten är rolig ? -m
Gör den sporten dig glad när du håller på med den ? -m

ÖVRIGT
Gillar du punk ? - ..??ö
Har du sminkat dig idag ? - så klart
Isåfall, vad för smink ? - brunkräm,ögonpenne,maskara,lepstift med mera
Vad har du på dig för kalsonger just nu ? - jag e förfan en tjej:P
Hur ser dem ut ? - Va?
Vad har du för bh/topp på dig just nu ? - jag blir inte k***
Hur ser den ut ? - sa ju jag blir inte

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu ? - Jupp
I så fall, vilken låt för tillfället ? - go girl whit pittbull
Vad gillar du för musik ? - gud villka tråkiga fråhor

KLÄDer
Har du fler än 4 linnen ? - mm dahh
Har du fler än 3 jeans ? - Jupp
Har du fler än 5 tröjor ? - Men ja
Har du resteröds-trosor ? - vadå va e problemet harr inte p*** i min blogg!!
Har du en vit bh/topp ? - Ja?
Har du en svart bh/topp ? - Jupp

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara ? - Aa
Använder du Wax ? - DAMP FÖR FAN JAG E EN TJEJ
Använder du ögonskugga ? - nja inte i skolan för de e fult!!
Använder du kajal ? - ??
Använder du hårspray ? - Ibland
Använder du volymspay ?  - mmm i bland såå
Andänder du mousse ? - Iblan
Använder du deodorant ? - bläää på frågan :P
Använder du skinspray ? - whata f**** e dee
Använder du parfym ? - Nnja lite ibland jajaja okej jag gör det
Använder du läppglans/läppstift ? - dahh är jag dum så klar man gör
Använder du brunkräm/foundation ? - jaaa så klart
Uppsatt hår eller hängande ? - "uppsat
Plattar/lockar du håret varje dag ? - platar helst men gör inte jätte ofta!!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat ? - huh??

mitt live e perfekt haha :P <333 meh frågorna var sjukt konstiga:P haha <33 herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0