helluu

heej har presic chattat me sötisen rebecka går i min klass<33 o mandan i dag har jag shoppatt nya jeans tregins som vissa kallar de de e leggins o jeans o 3 tröjor o mm mamma ska typ köpa en symaskin åt mig vet inte varför kolla på en i dag o den kostar 3400 kr hon ska ändå köpa den me pappa<33? venne men jaja i dag har jag inte gjort så mycket i fredags va jag me nanna,carr,axel,emil,hale,jojon,hugo,edvin,olof,olle,pelle,elias,rita,mallan,rebecka,emma,några andra hehe vi hade roligt sen gick vi hem typ sen kolla ja på idol me mamma lillebrosan o pappa lite sen skulle han jobba sen gjorde ja inte mycket hej då ses/puss kram Evin<33

Kommentarer
Postat av: moa

Hej!! Det är moa i din klass. Fin blogg!!!

2009-09-12 @ 21:15:53
URL: http://frimo.blogg.se/
Postat av: evin

heej du h ar oxå en fin blogg!!!!<33

2009-09-14 @ 17:11:45
URL: http://genan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0