kolla lite hade inget att göra

mår bara illa av dombyatch villka skorfett roligt o gå i domsnugga :nu kommer förgade uggsfett cute sötis skor typ dom vanligaste man har L0l ojojskrev in ``vita uggs`` men det blev svarta??? fett snygga sånna ska jag ha eller fins dom ens i stockholm//sverige någon som vet haha aarosa till salu haha skämtavillken skulla du //ni välja jag skulle ta dom vita som kostar 1800 kr:P dom ser varma o gosiga utt haha : P oo fy fan jag vet va jag önskar i jul stickade uggs för fan skit snygga lol i hav to get 39238547 miljarder sånna haahahahah villken vill du ha haha det var som fan herrå puss

Kommentarer
Postat av: Zoyan [zoyan.blogg.se]

Gaah, gilla uggs ^^



Kram

2009-09-22 @ 16:37:08
URL: http://zoyan.blogg.se/
Postat av: amanda

jag har 6 par :P : )<3

2009-09-26 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0