palla skriva frågor e kul

Du heter: deduu
Äger du några converse? Jupp
Brukar du bli för full? haha ja så klar!!
Sov du ensam inatt? nee
Vad tycker du om fötter? fina hhaaa
Vad saknar du? jojo,maddde,carr,några killar haha<333
Favoritdryck på morgonen? kaffe haha neee bläää
Är du blyg? Hah, bara om det är personen jag inte känner
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ingen anning hah xD
Vad längtar du till? väntar på dig
En speciell dag du minns? en dag deduuu
Tycker du om någon just nu? AaAaAaAaAaAaAaAa<333
Är det okej att gråta? Absolut
Vad skulle du göra om du vann en miljon?kläder her i come skulle jag seja men jaja får ändååå massor
Vill du gifta dig? fuka ur jag e 12 år
Vill du ha barn? fuk den som kommer på det för fan fatta jag e 12 år
Är du bra på att laga mat? njanenjapp
Är du flygrädd? Nej, men ibland förekommer det....
Har du tandläkarskräck? aaa fruängens tandvård aa jojon vet va jag pratar om
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvälls! kväll da!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0