srry

hellu drry att jag inte har skrivit på länge men har inte tid men jaja i dag va jag me carr o jojon o mandan sen gick vi hem till jojon :P  o sen kolla jag o manda på jojons dans carr kunde inte hon skulle hämta ALI  men sen gick mandan hem jag o jojon o zoyan gick ut o sålde jultidningar tilll kl halv åtta smile sen gick jag hem sen chatta jag med REBECKA(SÖTIS) MANDAN(SÖTIS) lol och EMMA(OXÅ SÖTIS)  sen gjorden jag inte mycket eller jaaa


SKOLDAGEN-I DAG GICK JAG MECARR SOM VANLIGT TILL SKOLAN VI HADDE TYP LÄSNING SEN matte typ sen lunch lol sen något sen typ fottografering hoppas jag blev bra sen os satt o garva ijäl mig med Emil för han rita en skit rolig bild ahahahahah tomas blev lite  sur för vi garva men det  var okej hahah mins det o
börjar garva bara hahahahahahah
sen sluta vi

 

HELGEN-i helgen har jag vart meed kompisar lol har köpt massor en ny symaskin venne// sen någon kamra spel// venne sen typ en ny laptop haha lol en mini vit :P sen har jag ätit godis loll brehbrå det betyder hej då på något språk såg det på inter net i dag kom upp massa språk bregbrååå  

haha struket  <<<skämta jaja jojon,manda,carr,maddde,rebecka,emma,tove=allt o <33    ojoj glömmde o ta bort överstruk hehe så ni ser vad det står haha poss krammis heeej svejs brehbråå på något språk löv er


Kommentarer
Postat av: Zoyan [zoyan.blogg.se]

Naaj... "/

2009-09-22 @ 16:38:52
URL: http://zoyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0