konstig dagg<3

fick bytta löööööösen ffaa***fan fan fan fan det e så jobbigt att byta men iaf va gör ni i sommar jag ska åka till turkiii ni vet för att jag skriver hela tiden om de men va ska ni åka kommenter a och skriv var ni ska åka för att jag vill veta
men i går kunnde jjag inte blogga hadde skit dumma o patetiska (hoooost) gäster dum e taskiga men aså det fins en tjej som blev mobbad genom internet o bla bla o några gick till policen o sa bla bla o ville veta villka de var men policen ba naaj vi får inte seja men man ba va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! pcykos menm jag långtar too sommar men ska dra herrååårårårårårååårårårårår löv yajätte fint vårtecken

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeej kommenteraaaaaaaaaaaa<3

2010-04-04 @ 16:15:55
URL: http://genan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0